Gyakran ismételt kérdések

Szolgáltatással kapcsolatos kérdések

Ki nyújtja a Hello Digital szolgáltatást?

Milyen szolgáltatásokat nyújt az EuroCable Magyarország Kft. Magyarországon?

Mit érdemes tudni a Hello Digital szolgáltatásról?

Hány csatornát nézhetek a Hello Digital szolgáltatásban?

Hány nyelven érhetőek el a műsorok?

Hol érhető el a Hello Digital szolgáltatása?

Várható-e a Hello Digital szolgáltatás területi elérhetőségének bővülése?

Van-e internet szolgáltatás a Hello Digitalnál?

Hol lehet bővebb információt kapni a Hello Digitalról?

Történelem - Hogyan jött létre a HelloDigital?

Szerződésmódosítással kapcsolatos kérdések

A programcsomag váltásnak mik a feltételei?

A dekódert bérelni kell-e, vagy az enyém lesz?

Mi szükséges a szerződés módosításához?

Hogyan tudom a szerződésemet más névére íratni?

Mi a teendő költözés, lakcím változás esetén?

Mi a szerződés bontás menete?

Technikai kérdések

Milyen dekódert biztosít a szolgáltató a Hello Digital előfizetéshez?

Használható-e a meglévő dekóderem a Hello Digital által sugárzott adások vételére is?

Van-e elektronikus program füzet (EPG)?

Lehet-e egy dekóderrel úgy egy műsort nézni, hogy közben egy másikat felveszek?

Milyen eszközök tartoznak a dekóderhez?

A SMART kártyát át lehet helyezni másik dekóderbe?

Mit kell tudni a HD felbontásról?

Mi a különbség az SD és HD minőség között?

Van-e HD minőségben elérhető csatorna a Hello Digital kínálatában?

Számlázással kapcsolatos kérdések

Mi a teendőm, ha nem kaptam meg a havi számlát tárgyhó 5-ig?

Változik-e a fizetési határidő, ha számla pótlást kérek?

Hogyan rendezhetem a tartozásomat/havi előfizetési díjamat?

Ha elveszett/elszakadt a csekk, rendezhetem a havi díjamat más módon?

Mi a Hello Digital hivatalos bankszámlaszáma, ahová a havi számlákat utalni tudom?

Lejárt a kedvezményre jogosító határozott idejű szerződésem. Ez esetben megszűnik a szerződésem?

Csoportos beszedési megbízással kapcsolatos kérdések

Mi a csoportos beszedési megbízás?

A csoportos beszedési megbízás előnyei a többi fizetési móddal szemben

Miért érdemes csoportos beszedési megbízásra váltani?

Hogyan változtathatom fizetési módomat csoportos beszedésre?

Miért kaptam csekket a számlámhoz, mikor a havidíjat csoportos beszedéssel egyenlítem ki?

Ügyfélkapcsolati kérdések

Mikor érdemes felkeresnem a személyes ügyfélszolgálati irodát?

Milyen számon érhetem el a telefonos ügyfélszolgálatukat?

Mikor érdemes a telefonos ügyfélszolgálatot hívnom?

Milyen e-mail címen érhetőek el?

Vidd magaddal a legjobb filmeket

A HelloDigital ügyfelek mobilon és tableten is tévézhetnek a kábelTVGO everywhere szolgáltatással.

Érdekel!

Adult Vision

A világ legjobb felnőtt csatornái egy helyen

Érdekel!

IPTV Hungary

Magyar nyelvű csatornák külföldről, bárhol a világban

Érdekel!

ITT/OTT TV

Tévézz mobilon, smart tévén, tableten bárhol, bármikor hűségidő nélkül

Érdekel!