Gyakran ismételt kérdések
Szolgáltatással kapcsolatos kérdések
Ki nyújtja a Hello Digital szolgáltatást?
Milyen szolgáltatásokat nyújt az EuroCable Magyarország Kft. Magyarországon?
Mit érdemes tudni a Hello Digital szolgáltatásról?
Hány csatornát nézhetek a Hello Digital szolgáltatásban?
Hány nyelven érhetőek el a műsorok?
Hol érhető el a Hello Digital szolgáltatása?
Várható-e a Hello Digital szolgáltatás területi elérhetőségének bővülése?
Van-e internet szolgáltatás a Hello Digitalnál?
Hol lehet bővebb információt kapni a Hello Digitalról?
Történelem - Hogyan jött létre a HelloDigital?
Szerződésmódosítással kapcsolatos kérdések
A programcsomag váltásnak mik a feltételei?
A dekódert bérelni kell-e, vagy az enyém lesz?
Mi szükséges a szerződés módosításához?
Hogyan tudom a szerződésemet más névére íratni?
Mi a teendő költözés, lakcím változás esetén?
Mi a szerződés bontás menete?
Technikai kérdések
Milyen dekódert biztosít a szolgáltató a Hello Digital előfizetéshez?
Használható-e a meglévő dekóderem a Hello Digital által sugárzott adások vételére is?
Van-e elektronikus program füzet (EPG)?
Lehet-e egy dekóderrel úgy egy műsort nézni, hogy közben egy másikat felveszek?
Milyen eszközök tartoznak a dekóderhez?
A SMART kártyát át lehet helyezni másik dekóderbe?
Mit kell tudni a HD felbontásról?
Mi a különbség az SD és HD minőség között?
Van-e HD minőségben elérhető csatorna a Hello Digital kínálatában?
Számlázással kapcsolatos kérdések
Mi a teendőm, ha nem kaptam meg a havi számlát tárgyhó 5-ig?
Változik-e a fizetési határidő, ha számla pótlást kérek?
Hogyan rendezhetem a tartozásomat/havi előfizetési díjamat?
Ha elveszett/elszakadt a csekk, rendezhetem a havi díjamat más módon?
Mi a Hello Digital hivatalos bankszámlaszáma, ahová a havi számlákat utalni tudom?
Lejárt a kedvezményre jogosító határozott idejű szerződésem. Ez esetben megszűnik a szerződésem?
Csoportos beszedési megbízással kapcsolatos kérdések
Mi a csoportos beszedési megbízás?
A csoportos beszedési megbízás előnyei a többi fizetési móddal szemben
Miért érdemes csoportos beszedési megbízásra váltani?
Hogyan változtathatom fizetési módomat csoportos beszedésre?
Miért kaptam csekket a számlámhoz, mikor a havidíjat csoportos beszedéssel egyenlítem ki?
Ügyfélkapcsolati kérdések
Vidd magaddal a legjobb filmeket
A HelloDigital ügyfelek mobilon és tableten is tévézhetnek a kábelTVGO everywhere szolgáltatással.
Érdekel!